فروش ارز دیجیتال

ساخت وبلاگ

ارز دیجیتال

دوج کوین بهترین ارز برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۲

برای خرید ارز دیجیتال دوج کوین به بیشترین میزان محبوبیت خود رسیده به طوری که جست جوهای انجام شده در گوگل نام این ارز را بالاتر از بیت کوین به نمایش گذاشته‌اند. همانطور که گفتیم این ارز به دلیل واسطه‌گری و حمایت ایلان ماسک رشد بسیاری داشته که ممکن است در نوسانات بازار دچار ریزش بسیاری بدی نیز شود زیرا این ارز دیجیتال نیز دارای پشتوانه قوی نمی‌باشد. دوج کوین در یک ساله اخیر بیش از ۳۵۰۰ درصد رشد داشته است. در حال حاضر قیمت هر دوج کوین بیش از ۱۷ سنت آمریکا می‌باشد که او را در رتبه دوازدهم ارزهای دیجیتال قرار داده است، همین امر می‌تواند نشان دهنده آینده خوش برای این ارز دیجیتال باشد.

شیبا، ارزان اما مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت

شیبا در میان ارزهای دیجیتال در رتبه سیزده‌ام قرار دارد که در چند ماه اخیر نیز نزدیک به ۲۹۵ درصد رشد داشته است. به شکل کلی نزدیک به ۵۴۹ تریلیون سکه در شیبا در گردش می‌باشد که حجم مبادلات روزانه این ارز دیجیتال را به ۱ میلیارد رسانده است. این آمار و ارقام در کنار هم محبوبیت این ارز دیجیتال را نشان می‌دهد.

اگر شما نیز قصد ورود به دنیای ارزهای دیجیتال را داشته و دوست دارید برای شروع از سرمایه اندک شروع کنید، ارز دیجیتال شیبا برای شما بسیار مناسب خواهد بود. لازم به ذکر است شیبا جز میم کوین محسوب می‌شود که دارای پشتوانه قوی نیست و نوسانات زیادی را به همراه دارد و به طوری که این ارز دیجیتال همان‌قدر که می‌تواند صعود ناگهانی و عجیبی داشته باشد، ریزش قیمتی ناگهانی را نیز تجربه کند.

تتر، باثبات‌ترین رمز ارز

تتر یکی از باثبات‌ترین ارزهای دیجیتال می‌باشد که لقب دلار دیجیتال را به خود اختصاص داده است. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید ارزش پول خود را در گذر زمان حفظ کنید پیشنهاد می‌شود برای خرید تتر دست به کار شوید. همچنین این استیبل کوین دارای کاربردهای بسیار زیادی می‌باشد. به طور مثال افرادی که در بازارهای بین‌الملل فعالیت دارند می‌توانند از تتر به عنوان نقل و انتقال دهنده پول خود استفاده کنند زیرا این ارز دیجیتال دارای کارمزد بسیار کمی است و می‌توان آن را در سریع‌ترین زمان ممکن به ارز دلخواه خود تبدیل کنید.

با خرید ارز دیجیتال نمی‌توان راه صد ساله را به یک شب رفت.

به یاد داشته باشید دنیای سرمایه‌گذاری دنیای پر از سود و زیان است. بنابراین اگر تنها با هدف سرمایه‌گذاری بدون انجام هیچ گونه تراکنشی داخل شبکه به سراغ ارزهای دیجیتال می‌آیید لازم است به یاد داشته باشید خرید توکن در بازار ارزهای دیجیتال نمی‌تواند نقشه راهی برای یک شبه پولدار شدن شما باشد. در واقع نگاه شما به این سرمایه گذاری می‌بایست نگاه دراز مدتی باشد که بتواند آینده را نیز برای شما تضمین کند.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال شما را به بازدید از سایت و صرافی ارز دیجیتال تاپ کنز دعوت می کنیم.

فروش ارز دیجیتال...
ما را در سایت فروش ارز دیجیتال دنبال می کنید

برچسب : ارز دیجیتال,خرید ارزدیحیتال,قیمت ارز دیجیتال,فروش ارز دیجیتال,صرافی ارز دیجیتال,رمزارز,خرید رمز ارز,قیمت رمز ارز, نویسنده : hamedemad بازدید : 171 تاريخ : چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت: 5:35

خرید تتر

مزایا و معایب تتر چیست؟

برخی از سرمایه ‌گذاران و اقتصاددانان نگران هستند که تامین کنندگان این ارز دیجیتال فاقد آن میزان از پشتوانه دلاری باشند که برای توجیه حجم عرضه این رمز ارز لازم است. لازم به ذکر است که خرید تتر فعلا با بیش از ۶۰ میلیارد دلار توکن در گردش، حتی نسبت به بسیاری از بانک‌ های ایالات متحده آمریکا نیز، از سپرده بیشتری برخوردار است. مدت‌هاست که نگرانی‌هایی در مورد استفاده از این ارز دیجیتال به منظور دستکاری قیمت بیت‌کوین به وجود آمده است. نگرانی‌ها از مقاله‌ای نشات گرفتند که ادعا می‌کرد، این ارز دیجیتال جهت حفظ ارزش بیت کوین طی کاهش افسارگسیخته قیمت‌ها در وضعیت وحشتناک بازار رمز ارزها طی سال ۲۰۱۷ مورد استفاده قرار گرفته است.

این‌ها شک و شبهه‌هایی است که به خاطر حجم بسیار بسیار بالای معاملات تتر به وجود آمده‌اند، اما هنوز هیچ چیز به طور صد درصد علنی فاش نشده و تا کنون شاهد ریزش قیمت این ارز دیجیتال و کمتر شدن آن از یک دلار نبوده‌ایم. در هر صورت، برای هر چیز بزرگ و معروفی از این دسته انتقادها به وجود می‌آید و تتر نیز از آن مستثنی نیست!

اما مزایای تتر بی‌شمار است. نخست این که در بازار پرتلاطم ارزهای دیجیتال تتر یک پناهگاه امن به شمار می‌رود و در شرایط پرنوسان که می‌خواهید به سود برسید یا از ضرر جلوگیری کنید، می‌توانید به این رمز ارز پایدار پناه آورید. قیمت بیت کوین اگر تا ۱۰۰ هزار دلار صعود یا تا ۱۰ دلار سقوط کند، قیمت خرید و فروش تتر همچنان ۱ دلار باقی خواهد ماند. شاید تصور کنید پول نقد هم همین میزان پایداری را بدون شک و شبهه‌های تتر دارد، اما فراموش نکنید تبدیل ارز دیجیتال به پول نقد هرگز به سرعت تبدیل آن به یک استیبل کوین نظیر خرید تتر نیست.

حتی اگر در بازار ارز دیجیتال فعالیت ندارید و فقط برای در امان ماندن از تورم دلار خرید و فروش می‌کنید، تتر گزینه بهتری برای شما است. نگهداری مقادیر زیادی اسکناس دلار اصلا از نظر امنیتی درست نیست، در حالی که با رعایت چند نکته امنیتی می‌توانید مقادیر زیادی تتر را (به همان ارزش دلار) در کیف پول ارز دیجیتال خود داخلی گوشی هوشمند نگهداری کنید و هیچ نگرانی از بابت سرقت نداشته باشید.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال شما را به بازدید از سایت و صرافی تاپ کنز دعوت می کنیم.

 

فروش ارز دیجیتال...
ما را در سایت فروش ارز دیجیتال دنبال می کنید

برچسب : ارز دیجیتال تتر,تترارزدیجیتال,قیمت تتر,تتر قیمت,خرید تتر,تتر خرید,تتر چیست,خرید ارز دیجیتال تتر,Tether, نویسنده : hamedemad بازدید : 250 تاريخ : چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت: 5:22

ارز دیجیتال

بیت کوین بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری بلند مدت

بیت کوین یکی از جنجالی‌ترین رمزارز برای خرید ارز دیجیتال در جهان است. در لحظه نگارش این مقاله قیمت هر بیت کوین بیش از ۴۷ هزار دلار آمریکا است. در سال ۲۰۲۱ قیمت بیت کوین تحت تاثیر تصمیم دولت‌ها مانند چین قرار گرفت که کلیه صرافی‌های ارزهای دیجیتال را مسدود کرد. اما این تصمیم چین باعث نشد که خرید و فروش ارزهای دیجیتال متوقف شود. بیت کوین با تصمیم دولت‌ها و حواشی که در سال‌های اخیر به خصوص سال جاری وجود داشت به مرز ۳۰ هزار دلار نیز رسید. اما در هر صورت قیمت ارزهای دیجیتال شاخصی چون بیت کوین به مرور زمان اصلاح می‌شود.

بیت کوین در دوسال گذشته بیش از ۵۵۳ درصد رشد داشته است. این آمار خود به تنهایی نشان می‌دهد که بیت کوین یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری کوتاه و بلند مدت به شمار می‌آید. قیمت تتر، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال محبوب دنیای رمزارزها به ثبات نسبی خاصی رسید است. هر ارزی در رنج قیمتی خاص مقامت و حمایت‌های قابل توجهی دارد. به همین دلیل می‌توان گفت که با اینکه ارزهای دیجیتال نوسان قیمتی بالایی را شاهد هستند اما در هر صورت ارزش سرمایه‌گذاری بالایی دارند.

تتر باثبات‌ترین رمز ارز در جهان را بهتر بشناسید!

تتر یکی از باثبات‌ترین ارزهای دیجیتال در جهان است. به تتر لقب دلار دیجیتالی داده‌اند. چراکه همیشه قیمت تتر معادل یک دلار آمریکا است. اگر قصد دارید که ارزش پولی‌تان در گذر زمان حفظ شود خرید تتر یکی از بهترین راهکارها خواهد بود. این استیبل کوین محبوب کاربرد بسیاری دارد. اگر در بازار بین‌الملل فعال هستید به راحتی می‌توانید از تتر به‌عنوان نقل و انتقال پول نیز استفاده کنید. چراکه تتر کارمزد بسیار کمی دارد و هر زمان نیاز به دلار یا ریال نیاز داشتید با کمترین کارمزد و در سریع‌ترین زمان می‌توانید آن را تبدیل کنید.

شیبا از ارزهای دیجیتال ارزان قیمت برای سرمایه‌گذاری بلند مدت

شیبا در رتبه سیزدهم ارزهای دیجیتالی قرار دارد و در ۶ ماه گذشته بیش از ۲۹۵ درصد رشد داشته است. تعداد سکه‌های درگردش شیبا بیش از ۵۴۹‌ تریلیون است و حجم مبادلات روزانه‌اش به یک میلیارد دلار نیز می‌رسد. این آمارها نشان می‌دهد که شیبا در جهان چقدر محبوبیت و طرفدار دارد. اگر می‌خواهید در دنیای رمزارزها سرمایه‌گذاری بلند مدت داشته باشید خرید ارز شیبا یکی از بهترین راهکارها خواهد بود. بایننس که یکی از صرافی‌های محبوب ارز دیجیتال در جهان است بیش از ۱۷ درصد از معاملات روزانه شیبا را در اختیار دارد. البته این را در نظر داشته باشید که شیبا جزو میم کوین هایی است که پشتوانه ای قوی ندارد و شاهد نوسانات زیادی است و ممکن است با همان شدتی که گاهی صعود قیمتی دارد، ریزش قیمتی شدیدی نیز داشته باشد.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال شما را به بازدید از سایت و صرافی تاپ کنز دعوت می کنیم.

فروش ارز دیجیتال...
ما را در سایت فروش ارز دیجیتال دنبال می کنید

برچسب : ارز دیجیتال,خرید ارزدیحیتال,قیمت ارز دیجیتال,فروش ارز دیجیتال,صرافی ارز دیجیتال,رمزارز,خرید رمز ارز,قیمت رمز ارز, نویسنده : hamedemad بازدید : 164 تاريخ : سه شنبه 24 اسفند 1400 ساعت: 5:51

خرید تتر

معرفی استیبل کوین تتر

در حال حاضر عموم افراد چیزهایی درباره بیت کوین به گوش‌شان خورده است. اما در مورد خرید تتر چطور؟ این رمز ارز نیز مانند بیت کوین، یک ارز دیجیتال است. در واقع، سومین پول دیجیتال بزرگ جهان از نظر ارزش بازار به حساب می‌آید. اما با بیت کوین و سایر ارزهای مجازی تفاوت‌های بنیادین دارد.

این مورد همان چیزی است که در حوزه ارزهای دیجیتال تحت عنوان استیبل کوین (Stable Coin) شناخته می­‌شود. استیبل کوین‌ها آن دسته از رمز ارزهایی هستند که به منظور حفظ ارزش پایدار، می‌توانند به دارایی‌های دنیای واقعی، مانند دلار، متصل گردند. چیزی که دقیقا در جهت مقابل بسیاری از ارزهای دیجیتالی قرار دارد که به عنوان ارزهای نوسانی و بی‌ثبات شناخته می‌شوند.

به عنوان مثال، بیت کوین در ماه آوریل ۲۰۲۱ به بالاترین سطح خود یعنی نزدیک به ۶۵۰۰۰ دلار رسید. اما به مرور ارزش این رمز ارز تقریباً به نصف کاهش یافت و مجددا با صعودی که اخیرا تجربه کرد، قیمت خود را به حدود ۴۰۰۰۰ دلار رساند.

اما تتر طوری طراحی شده که به دلار متصل شود. بنابراین در حالی که ارزش سایر ارزهای دیجیتال اغلب در نوسان است، قیمت ارز مذکور همیشه ۱ دلار آمریکا ثابت می‌ماند. البته ممکن است از سایر پول‌های فیات همچون یورو یا روبل روسیه هم به عنوان پشتوانه یک استیبل کوین استفاده شود، اما دلار آمریکا پراستفاده‌ترین است و در بازار ارز دیجیتال، ده استیبل کوین برتر همگی قیمتی برابر ۱ دلار ایالات متحده دارند. تتر بین آن‌ها پرچمدار است.

معامله­‌گران کریپتوکارنسی اغلب از تتر جهت خرید ارز دیجیتال و به عنوان جایگزینی برای دلار استفاده می­کنند. این رمز ارز اساساً راهی را برای آنها فراهم می‌کند تا در زمان نوسانات شدید در بازار ارزهای دیجیتال، با ایمنی و ثبات بیشتری از دارایی‌های خود محافظت نمایند. وقتی می‌خواهید وارد بازار یک رمز ارز شوید (آن را خریداری کنید) یا از آن خارج شوید (آن را به فروش برسانید) نقد کردن و تبدیل دارایی به پول فیات زمان زیادی می‌گیرد. بعید نیست در این زمان متضرر شوید یا سودی خوب را از دست بدهید. اما با خرید تتر با استفاده از دیگر ارزهای دیجیتال خود به همان پایداری که دلار آمریکا به شما ارائه می‌کند دست پیدا خواهید کرد.

افزون بر آن، هنوز ارزهای دیجیتال به عنوان یک نوع دارایی قانونی توسط بسیاری از دولت‌ها پذیرفته نشده‌اند و بسیاری از بانک­‌ها نیز، به دلیل سطح ریسک بالایی که در این واحد پولی جدید وجود دارد از انجام تجارت با آن‌ها اجتناب می‌کنند. رفع این مشکل دقیقا همان چیزی است که استیبل کوین‌ها به دنبال آن هستند. حال می‌دانیم بین این دسته ارزهای دیجیتال اصطلاحا پایدار تتر پرچمدار است.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال شما را به بازدید از سایت و صرافی تاپ کنز دعوت می کنیم.

 

فروش ارز دیجیتال...
ما را در سایت فروش ارز دیجیتال دنبال می کنید

برچسب : ارز دیجیتال تتر,تترارزدیجیتال,قیمت تتر,تتر قیمت,خرید تتر,تتر خرید,تتر چیست,خرید ارز دیجیتال تتر,Tether, نویسنده : hamedemad بازدید : 168 تاريخ : سه شنبه 24 اسفند 1400 ساعت: 5:43

ارز دیجیتال

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت چیست؟

پا گذاشتن به دنیای اقتصاد همیشه پر از چالش خواهد بود به طوری که بسیاری از کسانی که قصد دارند در خرید ارز دیجیتال همیشه از آینده پیش روی سرمایه خود می‌ترسند. همچنین ارزهای دیجیتال متنوعی وجود دارند که این موضوع به تنهایی سبب سردرگمی در انتخاب ارز برای سرمایه‌گذاران خواهد شد. بنابراین تصمیم گرفتیم در ادامه به چند نمونه از بهترین ارزها برا سرمایه‌گذاری دیجیتال اشاره کنیم:

ارز دیجیتال کاردانو

ارز دیجیتال کاردانو، دارای بالاترین سطح ارزشی در بازار روز ارزهای دیجیتال است. به گونه‌ای که بلاک چین کاردانو از نظر بسیاری از کارشناسان بهترین ارز برای سرمایه‌گذاری طولانی مدت شناخته می‌شود که دارای سودهای بسیار زیادی نیز است.

همانطور که گفتیم کاردانو یکی از باارزش‌ترین ارزهای دیجیتال می‌باشد که حتی در زمان نوسانات پی در پی بازار نیز کمترین نوسان را داشته است و این موضوع به تنهایی می‌تواند مناسب بودن این ارز برای سرمایه‌گذاری را اثبات کند.

ارز دیجیتال اتریوم

عده زیادی از کارشناسان اقتصادی ارز دیجیتال اتریوم را یکی از موفق‌ترین ارزهای دیجیتال می‌دانند. اما فضای ایجاد شده در چند هفته اخیر نشان‌دهنده ارزش پایین این ارز دیجیتال است که سبب شده عده از کارشناسان این ارز را در مرحله اصلاح ببینند و آینده صعودی را برای این اتریوم پیش‌بینی کنند.

ارز دیجتال بیت کوین کش

بین کوین کش با جدا شدن از پروتکل اصلی بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتال شناخته شد. این ارز به دلیل داشتن شرایط آسان‌تر به لحاظ سرعت و قیمت بیشتر از بیت کوین مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد.

همچنین کارشناسان بر این باورند بیت کوین کش مانند بیت کوین توانایی رشد بسیار بالایی داشته و حال که این ارز در کمترین رنج قیمتی خود است فرصت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری و خرید این ارز می‌باشد.

ارز دیجیتال ریپل

ارز دیجیتال ریپل که با نماد XRP آن را می‌شناسیم. به سبب موفقیت این ارز در دادگاه مقابل کمیسیون بورس آمریکا و ارائه برنامه‌ای از سوی این شرکت جهت حضور در بورس، این ارز دیجیتال به چهره محبوب و جذابی میان سرمایه‌گذاران تبدیل شده است. ریپل، باصرفه‌ترین ارز دیجیتالی می‌باشد که قابلیت رشد بسیار بالایی را نیز دارد.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال شما را به بازدید از سایت و صرافی تاپ کنز دعوت می کنیم.

فروش ارز دیجیتال...
ما را در سایت فروش ارز دیجیتال دنبال می کنید

برچسب : خرید ارز دیجیتال,ارز دیجیتال,قیمت ارز دیجیتال,فروش ارز دیجیتال, نویسنده : hamedemad بازدید : 150 تاريخ : دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت: 4:47

تتر

تتر چیست؟ معرفی و آموزش خرید و فروش پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا

تتر پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا است. در این مطلب می‌خواهیم بیشتر با استیبل کوین تتر و مزایای خرید آن به جای دلار کاغذی آشنا شویم.

تتر (Tether) سومین ارز دیجیتال بزرگ جهان از نظر ارزش بازار است. شاید نام‌های متعددی در بازار ارز دیجیتال از جمله بیت کوین و اتریوم به گوشتان خورده باشد، اما آیا می‌دانید برخلاف آن‌ها تتر پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا است؟ اما با وجود این استفاده زیاد یک سری مسائل مختلف پیرامون این ارز در بازار باعث نگرانی برخی از اقتصاددانان بزرگ جهان از جمله یکی از مقامات فدرال رزرو (بانک مرکزی آمریکا) شده است. این موضوع عظمت و اهمیت رمز ارز نام برده را نشان می‌دهد!

چندی پیش، اریک روزنگرن (Eric Rosengren)، رئیس فدرال رزرو بوستون، در مورد این ارز دیجیتال اعلام خطر کرد و آن را ریسک بالقوه ثبات مالی خواند. همچنین برخی از سرمایه‌گذاران نیز بر این باورند که از دست رفتن اعتماد عمومی نسبت به این رمز ارز می ‌تواند منجر به فروپاشی بازار ارزهای دیجیتال شود. هر چه باشد حجم خرید و فروش تتر با اختلاف زیاد از حتی بیت کوین و تتر بیشتر است. چنین رویدادی اگرچه غیرقابل پیش‌ بینی است، اما وقوع آن بر کل بازار اثر به شدت منفی خواهد گذاشت. اما تتر چطور و چرا توانست اینقدر مهم و پراستفاده شود؟

در این مطلب می‌خواهیم ضمن معرفی تتر با نحوه خرید و فروش آن آشنا شویم. تتر به خاطر داشتن قیمت ثابت یک دلاری توسط عده زیادی برای خرید به جای اسکناس دلار انتخاب شده است. نگهداری یک اپلیکیشن در گوشی موبایل، که هیچکس به آن دسترسی ندارد، راحت‌تر از نگهداری چند گاوصندوق در منزل است! با نحوه خرید و فروش تتر نیز آشنا خواهیم شد.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال شما را به بازدید از سایت و صرافی تاپ کنز دعوت می کنیم.

 

فروش ارز دیجیتال...
ما را در سایت فروش ارز دیجیتال دنبال می کنید

برچسب : خرید تتر,ارز دیجیتال تتر,تتر,قیمت تتر,تتر قیمت,تترخرید,فروش تتر,خرید و فروش تتر,تتر در ایران,تتر چیست,قیمت تتر به تومان, نویسنده : hamedemad بازدید : 176 تاريخ : دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت: 4:24